10 کشور برای اخذ ویزای شینگن راحت

خانهمخفیمجله‌ی هانیرا10 کشور برای اخذ ویزای شینگن راحت

ویزای شینگن راحت

کم کم به تابستان نزدیک می‌شویم و افراد زیادی در حال آماده شدن برای سفر به حوزه شنگن، استفاده از آب و هوای به ندرت آفتابی اروپا و استفاده از سواحل زیبای تابستانی هستند. هرچند بسیاری از مشتاقان اروپا در حال حاضر سفر خود را شروع کرده‌اند، اما همچنان فرصت برای برنامه ریزی و استفاده از ماه‌های تابستانی وجود دارد. البته مشهور است که بهترین ماه ها برای سفر به اروپا، جولای و آگوست است. اما در واقع تابستان در قاره سبز زودتر از این هم شروع می‌شود و در بسیاری از کشورهای اروپایی، سواحل باز و آفتابی از ماه می تا پایان سپتامبر منتظر شما هستند!

سفر به اروپا در ایام جذاب تابستانی کمی سخت تر از دیگر ایام سال خواهد بود. بنابراین در این مدت می‌توانید از کشورهایی بازدید کنید که ویزای شینگن راحت تری را صادر می کنند و در حین سفر خود، سری هم به کشورهای پرطرفدارتر بزنید. خب، این مهم ترین مزیت ویزای شینگن است. در ادامه 10 کشور را به شما معرفی می‌کنیم که کمترین آمار ریجکتی ویزای شینگن را دارند و می‌توانید ویزای شینگن راحت خود را از طریق سفارت این کشورها دریافت کنید.

راحت ترین ویزای شنگن را از این کشورها بگیرید

1- ایسلند

ایسلند عضو پیمان شنگن است، اما عضو اتحادیه اروپا نیست. هرچند این کشور در ایران سفارت خانه ندارد، اما امکان اخذ ویزای شینگن راحت ایسلند از طریق دفتر VFS دانمارک در ترکیه وجود دارد.

2- لیتوانی

کشور لیتوانی نیز سفیری در ایران ندارد. به همین دلیل برای اخذ ویزای شنگن راحت از طریق کشور لیتوانی می‌توانید به آنکارا در ترکیه بروید.

3- لتونی (لاتویا)

در حال حاضر سفارت لتونی در ایران وجود ندارد و می‌توانید روند اخذ ویزای راحت شینگن لتونی را از کشور ترکیه و یا امارات پیگیری کنید.

4- ایتالیا

کشور ایتالیا با اینکه جزو کشورهای محبوب اروپایی با میزان بالای تقاضای ویزا است، اما از کشورهایی است که کمترین آمار ریجکتی را دارد. امکان اخذ ویزای شینگن راحت ایتالیا از ایران وجود دارد و معمولاً در مدت کمتر از 1 ماه به درخواست ویزای متقاضی رسیدگی می‌شود. با داشتن ویزای شنگن ایتالیا علاوه بر بازدید از شهرها زیبا و مناطق دیدنی این کشور، می‌توانید به سایر کشورهای محبوب اروپا مانند سوئیس و فرانسه به آسانی سفر کنید.

5- اسلواکی

مدت زیادی از عضویت اسلواکی در شنگن نمی‌گذرد. بنابراین اخذ ویزای اسلواکی نیز از قوانین شنگن پیروی می‌کند، اما با توجه به آمار پایین ریجکتی اسلواکی، می‌توانید برای اخذ ویزای راحت شینگن روی این کشور حساب کنید. هرچند اسلواکی در ایران سفارتخانه دارد، اما پرواز مستقیم از ایران به اسلواکی وجود ندارد.

6- فنلاند

کشور فنلاند از گزینه های مناسب برای اخذ ویزای شینگن راحت محسوب می شود، هرچند اگر دعوتنامه داشته باشید، شانس ویزا شدن شما بالاتر خواهد بود. فنلاند در ایران سفارت دارد، اما برای انجام امور ویزای فنلاند باید به دفتر VFS در تهران مراجعه کنید.

7- لوکزامبورگ

آمار ریجکتی ویزای شنگن لوکزامبورگ از کمترین‌هاست. اما باید برای اخذ ویزای شنگن به VFS ترکیه مراجعه کنید. چون این کشور در ایران فاقد سفارت خانه است.

8- لهستان

لهستان از جمله کشورهایی است که ویزای شینگن راحت صادر می‌کند؛ چون آمار ریجکتی نسبتاً کمی دارد. برای اخذ ویزای لهستان، مراحل ثبت نام و ارسال مدارک را به صورت آنلاین انجام می‌دهید و سپس برای انگشت نگاری به سفارت لهستان در تهران مراجعه می‌نمایید.

9- سوئیس

اخذ ویزای شنگن راحت از طریق کشور سوئیس انجام پذیر است. یکی از مهم ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای سوئیس که تاثیر زیادی در افزایش شانس ویزای شما دارد، دعوتنامه معتبر است.

10- یونان

اخذ ویزای یونان در مقایسه با اکثر کشورهای عضو شنگن راحت‌تر است. برای اخذ ویزای شنگن راحت یونان نیز می‌توانید مراحل اداری و انگشت نگاری را در VFS Global تهران انجام دهید. چون یونان در ایران سفارت دارد و خدمات روادید خود را به VFS سپرده است.

ویزای شنگن با هانیرا

هانیرا یکی از معتبرترین مراکز با تیمی مجرب در اخذ ویزای شینگن است. همچنین برای آن دسته از افرادی که به منظور تقویت پرونده و ایجاد سابقه سفر مناسب برای سفر به سایر کشورها (مانند کانادا) به دنبال اخذ ویزای شینگن راحت هستند، خدمات ویژه‌ای توسط هانیرا ارائه می‌شود تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید برای خودتان و یا به طور خانوادگی ویزای شینگن دریافت نمایید. کارشناسان هانیرا آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین به شما هستند.

 

  • کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به هانیرا می باشد. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است.