ریجکتی ویزای شنگن

خانهمخفیمجله‌ی هانیراریجکتی ویزای شنگن

ریجکتی ویزای شنگن

شاید بدترین اتفاقی که در آستانه سفر ممکن است برای هرکسی رخ دهد، ریجکتی ویزا باشد! اتفاقی که به راحتی می‌تواند کل برنامه شما را خراب کرده و حتی تبعات جدی‌تری نیز در پی داشته باشد. همانطور که می‌دانید ویزای شنگن مجوز ورود به کشورهای عضو اتحادیه شنگن است. به طور مثال شما می‌توانید با شرکت در تور ایتالیا و دریافت ویزای شنگن از طرف کشور ایتالیا، به سایر کشورهای عضو اتحادیه شنگن بدون دردسر و نیاز به اخذ ویزای مجدد، سفر کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله جامع هانیرا درباره ویزای شینگن را بخوانید.

مهمترین دلایل رد شدن ویزای شینگن

۱.اولین و مهم‌ترین دلیل رریجکتی ویزای شنگن، قانع نشدن افسر ویزا برای بازگشت به کشورتان است. شما می‌توانید با ارائه مدارم شغلی معتبر و قابل استناد و نشان دادن گردش مالی منظم و ثابت، افسر ویزا را نسبت به بازگشت خود به وطن قانع کنید.

۲.یکی دیگر از دلایل ریجکتی ویزای شنگن، عدم ارائه رزرو هتل واقعی به سفارت است. شما باید روزی که به سفارت جهت انگشت نگاری مراجعه می‌کنید، در مدارک خود رزرو واقعی هتل را که قابل استعلام باشد به سفارت ارائه کنید.

۳.پرکردن ناگهانی حساب می‌تواند باعث ریجکت شدن ویزای شینگن شود. چون به نظر می‌رسد یک تمکن مالی تقلبی از طریق قرض کردن از دیگران ارائه کرده‌اید.

۴.عدم تهیه بیمه نامه مسافرتی معتبر و منطبق با تعداد روزهایی که در سفر هستید، می‌توانید باعث ریجکتی شینگن شود.

۵.اگر در مواقع نادرست مثل بحران‌های سیاسی، جنگ و … درخواست اخذ ویزا داشته باشید، احتمال ریجکتی شینگن بالا می‌رود.

۶.آخرین و مهم‌ترین دلیل برای ریجکتی ویزای شینگن می‌تواند اقدام از طریق اشخاص یا آژانس‌های نامعتبر باشد که با نداشتن دانش کافی، ممکن است پرونده شما را خراب کرده و باعث ریجکتی شما شوند.

سخن پایانی

در اینجا مهمترین دلایل ریجکتی ویزای شینگن را برای شما بازگو کردیم. توصیه ما به شما این است که حتما از طریق آژانس معتبر برای گرفتن ویزای خود اقدام کنید. مجموعه هانیرا دارای تجربه بالا و تیمی قوی در زمینه اخذ ویزای شنگن است. برای مشاوره رایگان در زمینه اخذ ویزای شنگن کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به هانیرا می باشد. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است.