سوپر ویزای کانادا

خانهمخفیمجله‌ی هانیراسوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا

شاید نام سوپر ویزای کانادا به گوش شما هم خورده باشد و فکر کنید که این نوع ویزای خاص و با شرایط ویژه برای متقاضیان است. البته که سوپر ویزا یم نوع از ویزاهای کانادا است، اما مناسب تمامی افرادی نیست و یکی از انواع مختلف مانند تحصیلی، توریستی و کاری است. بنابراین دارای شرایط و ویژگی‌های خاص خود است. در مقاله ویزای توریستی کانادا توضیح دادیم که سوپر ویزای کانادا، یک نوع ویزای ویزیتوری کانادا است. در این مقاله همراه ما باشید که درباره سوپر ویزای کانادا بیشتر بدانید.

سوپر ویزای کانادا چیست؟

سوپر ویزای کانادا نوعی ویزا است که به والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ های شهروندان یا افراد مقیم دائم کانادا اجازه می دهد تا بیش از شش ماه به صورت استاندارد، در هر سفر، در کانادا زندگی کنند. سوپر ویزای کانادا همچنین به عنوان ویزای والدین و ویزای پدربزرگ و مادربزرگ در کانادا شناخته می شود. سوپر ویزای کانادا به والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها اجازه می دهد تا حداکثر دو سال در کانادا اقامت داشته باشند.

لازم به ذکر است که این نوع سوپر ویزا، 10 سال اعتبار دارد، بنابراین والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ ها می توانند در این 10 سال، هر چند وقت یک بار به کانادا سفر کنند؛ به شرطی که زمان هر سفر، کمتر از دو سال باشد؛ یعنی سوپر ویزا، یک ویزای چند بار ورود است.

اگر هر بار سفر به کانادا، اقامت یا ماندن در این کشور، کمتر از شش ماه باشد، نیازی به ارائه سوپر ویزا ندارید. اگر متقاضی سفر به کانادا از کشوری باشد که معاف از ویزا است، تنها چیزی که نیاز دارد، یک ویزای بازدید کننده یا مجوز الکترونیکی سفر (eTA) است. خاطر نشان می کنیم که سوپر ویزا برای کانادا فقط برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی یا افراد با اقامت دائم کانادا در دسترس است.

شرایط سوپر ویزای کانادا

چه افرادی واجد شرایط بودن برای اخذ سوپر ویزای کانادا هستند؟ برخی از معیارهای افراد برای واجد شرایط بودن جهت دریافت سوپر ویزای کانادا وجود دارد که برای معتبر بودن سوپر ویزا باید رعایت کنید. شرایط سوپر ویزای کانادا عبارتند از:

  • شما باید پدر و مادر یا پدربزرگ یا پدربزرگ یک شهروند یا مقیم دائم کانادا باشید.
  • فرزند یا نوه شما از شما دعوت می کند که به کانادا بروید.
  • فرزند یا نوه شما حداقل درآمد مجاز و معرفی شده را دارد.
  • شما باید بیمه درمانی را از یک شرکت بیمه کانادایی خریداری کنید که حداقل یک سال اعتبار دارد.
  • شما باید تحت معاینه پزشکی مهاجرت قرار بگیرید. شما می توانید این کار را از قبل قبل از درخواست یا بعد از درخواست سوپر ویزا انجام دهید.
  • شما باید از خارج از کانادا برای سوپر ویزا درخواست دهید و سپس برای سفر، باید اجازه ورود به کانادا را داشته باشید.

شرایط بیمه پزشکی برای اخذ سوپر ویزای کانادا

همانطور که در شرط های قسمت بالا ذکر شد، برای پوشش سفر خود به کانادا باید بیمه پزشکی داشته باشید که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد. از این بیمه به عنوان بیمه سوپر ویزای کانادا یاد می شود و تقاضای کاملی برای آن وجود دارد.

ملزومات دیگر برای سوپر ویزا کانادا

در کنار تمام الزامات مشخصی که در بالا ذکر شد، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) نیز درخواست شما را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که شما یک فرد ملاقات کننده حقیقی هستید و در پایان مدت زمان سفر خود، کانادا را ترک خواهید کرد. معیارهایی که آنها در این بخش در نظر خواهند گرفت، پیوند شما با کشور خود، خانواده و امور مالی و ثبات کلی در کشورتان است.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط سوپر ویزای کانادا می‌توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان هانیرا استفاده نمایید.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به هانیرا می باشد. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است.